Prodeje nejsou špatné, ale již dlouho Vám stagnují nebo nerostou tak rychle, jak byste si představovali? Řešení je hned několik.
Nejjednodušší by mohlo být prostě zvýšit budget na reklamy. Často se však jen zvýší cena marketingu a nový zákazníci nikde.
Expanze se může jevit jako příliš složité a drahé řešení. Nicméně je často velmi ziskové a dokonce překonává i obraty v ČR. Nejlepší je vydat se hned za naše hranice do Německa a Rakouska, kde s jednou jazykovou mutací oslovíte téměř 100 miliónů nových zákazníků a zboží jim z ČR rychle doručíte. Při využití služeb jako nabizí Sklagics se pak z expanze stane jednoduchá a cenově dostupná záležitost.
Zapojte fantazii a zkuste vymyslet kreativní způsob jak oslovit nové zákazníky. Pokud se trefíte a najdete cestu, kterou ještě nikdo před Vámi nevyužil, tak máte vyhráno. Můžete pak získávat zákazníky velmi levně nebo uplně zadarmo. Pokud Vás nic nenapadá, stále jsou tu zajímavé příležitosti, které jste pravděpodobně nezkusily. Například influenceři, ať už na YouTube, Instagramu nebo kdekoliv jinde, Vám mohou přivést mnoho zákazníků.
Začnete tím, že si sami projdete celý web i nákupní proces očima zákazníka. Zapište si vše, co se jeví jako nejasné nebo příliš složité či zdlouhavé. Pak poproste několik členů rodiny nebo kamarádů, aby udělali totéž. Jejich pohled nebude zkreslený jako ten Váš.
Najděte vše, v čem se většina shodla a přizpůsobte podle toho web.
Pokud to chcete posunout na vyšší level, najdete si UX specialistu, který už však nebude zdarma.
Sdílejte článek!